måndag 17 december 2012

Lucka 17 Hos Lillan o Lotta o Alan o Anjelica o ...

... Vin o Vincent o Val o Audrey o Anastasia o Tammy o Tony o Téa o Tina o Tom o Olivia o Luna o Jamie o Casper .... o Benny!
Jajamen! Hos allihopa var jag och min dotter på visit i går minsann. 17 av dessa är fyrbenta! Gissa vilka!
En sån fantastisk upplevelse. Färden gick till Skeppshult till min kattuppfödare Lotta som just nu har inte mindre än 13 kattungar, tre kullar samtidigt med småkissekatter på 10, 8 och 6 veckor gamla. Det låg små högar av urgullegulliga små knyten lite överallt o slumrade när vi kom. Så småningom vaknade några stycken här o någon där o så var de överallt o o o o o o  Ja, det är rent obeskrivligt så fantastiskt och underbart!
Att ta bilder på dem var ju jätteroligt ... fast 99% av bilderna blev väldigt RÖRLIGA ... antingen på grund av fotografen eller de små liven ... och jag måste säga att jag kan inte vara bombsäker på vem som är vem ... så det överlåter jag åt dig att utforska närmare på Lottas blogg (länken går till en av mina favoritsidor, flera kan du söka efter i vänstermarginalen) eller hemsida! Gör det!!! Där får du PROFFSIGA bilder o ordning o reda på vem som är vem.








Nu sover vi!


Å vem kan motstå att pussa Lillans lurviga goa mage ...
Tack snälla Lotta för en underbar eftermiddag i ditt varma välkomnande hem med fika o mycket kattprat och alla dina goa kissekatter runtomkring.
Och så var det jätteroligt att få träffa Anngert som oxo kom på besök!
................................................................................

2 kommentarer:

  1. Tusen Tack till er för besöket. Och tack för julklappen och fågelmataren. Och det supertrevliga sällskapet :) Tycker du fick till en hel del fina bilder :)

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅ vilka fina bilder på bebbarna...

    SvaraRadera