fredag 3 juni 2011

Linda och foto-blixten

Det är nästa omöjligt att ta kort på denna bestämda dam! Hon har såååå vackra ögon - och så poserar hon sååå villigt och elegant. Och då kommer jag då smyyygande med STORA kameran. Linda tittar på mig med sina stooora ögon och jag säger JÄSSSS!!! Och trycker ner knappen! POFF och så BLIXTRAR det och Linda blundar ljuvt ... Hopplöst! Och stänger jag av blixten - så blir det alldeles tokiga färger. Det är nåt med ISO-talet. Ska bestämt läsa manualen som omväxling. Manualen är INTE det första jag kastar mig över om det blir nån ny teknikpryl i hemmet ... det är bara att sparka igång, trycka, koppla, gasa o köra!
Du kan väl ta bilder i dagsljuset då! säger nån förnuftig kreativ person. JA JA JA om det inte är för mycket dagsljus .. för då kisar Linda med sina vackra ögon ... 
Men det går ju bra att njuta av hennes vackra färger i alla fall! Varsågod!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar