lördag 18 juni 2011

Bus special

Min stora goa pojke!!!
Snäll och godmodig för det mesta ... när han inte jagar Mia eller Biggis, katten med det långa håret. För det är ju väldigt svårt att låta bli. Och en dag fick Bus ett riktigt SPEL! När Nalle kom hem och hade promemerat i sin sele nästa hela vägen. Så fort han kom in och fått av sig selen hoppade han på Bus som för att leka lite ... och DÅ BLEV BUS GALEN. Han satte iväg efter Nalle och skulle närapå jaga livet ur honom. Och det hjälpte inte några hårda ord o tillrättavisningar eller tag i nackskinnet. Nääää, han fick sitta ensam i pianorummet! En hel timma. Fast sen fick alla kissarna äta mat tillsammans i köket - och då var allt glömt! Och Nalle är inte ett dugg rädd för Bus i alla fall.
Ja, Bus är STOR. Om du vet hur stort ett katt-babygym är så säger jag att Bus han upptar HELA gymet för att inte tala om hur svårt det är att leka därunder!
Vaddådå! Det är väl inte bara de där småsvansarna som ska ha kul


Jag haaatar den där blixten o matte är så sur för att jag inte visar mina vackra ögon. Jag försöööker ju ..
Lite bättre så här? Eller ...  nä, nä ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar