onsdag 2 maj 2012

Salamandrar o bildfråga

Livet i dammen är i full gång. En massa skräddare o baggar och kryp. Och så alla småfåglar som tar sig ett kvällsdopp och dricker lite vatten tillsammans med Tagge ... ja han badar ju inte förståss. Och tillbaka är oxo alla vattensalamandrarna ... jättemånga ... o jättesvåra att ta bilder på! Det är ju en massa vatten i vägen. Och skräp i vattnet. Fast det är väl tack vare denna vilda o lummiga miljö som de trivs hos mig, kan tänka. Första bildförsöken kommer här i alla fall:

- Var var det nu jag bodde??? Här var det visst!

-  Nu ska vi seeee, en liten rundtur kanske ....

-  Men titta! Där var ju min kompis!!!

............................................................................................
Gissa bilden!
När man vittjar kameran så kan man hitta de mest konstiga saker som fastnat
Dagens bildklurighet! Vad tror du detta är??? Är det fjolårsgräset månntro... eller???

Inga priser delas ut, endast din egen förnumstighet o förnöjsamhet som kan glädja dig
när jag berättar vad det är och du vet att 
-  Ha ha, det visste jag väl ...
........................................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar