fredag 4 maj 2012

Bildklur o lite annat

Svar på bildfrågan i förra inlägget:  Ja, visst är det Biggis!!! Du hade rätt - om det nu inte är så att du hade gissat fel ... men gissningarna var hur bra som helst ... i alla fall!  I den pälsen kan man lätt gå vilse -  om man är i rätt storlek, som en myra ... eller så. För det mesta ser Biggis, av de andra kissarna även kallad Katten med det långa håret, ut på det här viset



Men så får matte för sig att borsta o kamma, o då kan Biggis bli så här fiiiiiiiiiin.
Biggis är Speciell. Ingen annan katt älskar så mycket att bli omkringburen ... länge ... och få titta på olika saker o lyssna till matte som berättar under tiden om allt vad vi tittar på ... o då gosar Biggis in i mattes hår o snuuuusar sniff sniff sniff sniff o suckar av .... Lycka!


Nu blir det några bilder från de andra korthåriga pälstussarna
Linda i vårsolen!



MammaMia


Kappi
- Kolla in min sköna STAJL


Och här har Bus somnat med mattan i famnen ...


- Måste du väcka mig, med den där kameran! Jag vet att jag är den coolaste katten i gänget, så du behöver inte skriva nåt mer om mig. Oh, förresten så sover jag precis både var jag vill och hur.
Så de så.


COOLCATCOOLCATCOOLCATCOOLCATCOOL
ooooooooooooooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar