måndag 14 maj 2012

Nu ska det bli stamnamn!

ALLA håller på att få kattbäbisar nu ... ALLA ALLA ALLA ... och man blir så kattungesjuk! Visst är det så. Och det är klart att det ska bli små ulltussar hos mig oxo ... nån gång ... gärna till jul ... Jag har pratat med MammaMia om det och vi är överens. Och då ska vi ha ett Stamnamn! Och nu vet jag vad jag ska ansöka om! Och INGEN vet vad jag har på förslag. INGEN INGEN INGEN ... inte ens du som tror att du vet vad jag hade tänkt .... förut ... ja. Men nu har jag ett NYTT alldeles strålande förslag! Ska leta upp ansökningspapper till helgen .... ooooooooo så spännande, nästan som att vänta kattungar, fast det smäller ju högre förståss!
De blivande kattmammorna i min bekanskapskrets (som jag vet om) är BellaKatteri Magni och LunaTawalli's. Bellas nedkomst kan bli precis när som helst och Luna om någon vecka knappt. Lycka till från oss!
Dagens bilder får bli på min egen, mammaMia
IC Tawalli's Cameron Diaz


Spaning efter någon tjusig blivande kattungepappa?


ooooooooooooooooooooooooooooh
.......................................

3 kommentarer:

  1. Ja, jag vet ju vad du hade för förslag innan. Och nu jobbas det för fullt hos mina grå. Jag kan bara komma på ett som jag tror på :) Mailar dig om det. Sen får vi väl se om det är set.
    Kram.
    ps...Luna ska ha om 6 dagar :))

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha...ja spänningen här e OLIDLIG!!!! Men de ska nog gå bra ;)....angående ditt stamnamn blir det säkert nått klurigt som Bus hjälpt dig med i de stora böckerna ;) //Kram från alla oss på Magni aka Fåntrattarnas Paradis ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nääää ... Bus har inte kommit så långt i alfabetet ännu. Kram från blogmadame!

      Radera