lördag 26 juli 2014

Nu tycker jag att det är dax för dig att göra en utflykt!

Den årliga utflykten till

nostalgins högborg
samlarens paradis
prylnördens Mekka
de underbara minnenas djupdykningar ....

Ja, den gjorde blogMadame för ett par veckor sen. Före den riktigt VARMA perioden. En dag när den förvisso började, vilken vi märkte eftersom den lilla bilens AC inte ville ge ifrån sig en enda liten svalluft ... (det fixade min snälle Peugeotman dagen efter redan! Och det har jag skrivit om i nåt gammalt inlägg om du hittar det).
Utflykt till Antikladan, Johan Engbergs Antik utanför Lill Edet!
Jag bara säger. ÅK DIT I HELGEN!!! Öppet lördagar o söndagar hela året runt. En UPPLEVELSE! Nu utökad med en ny våning fylld av de allra underbaraste ting ...   Om du vill få ännu mera inspiration och underbara interiörer kan du surfa tillbaka till förra årets inlägg, Klicka här >>>>

(Bild från förra årets besök)
Här kommer årets bildkavalkad! Min favorit kommer först .... vilken underbar byrå!!! För att inte tala om den lilla lilla elefanten .... Blev inget inköp denna gång men mycket står på önskelistan att drömma om ...





















Vaddå filmisar .... blogMadame har ju oxo .... 



..................................................................
I bloggen 26 juli, 2013 
I bloggen 26 juli, 2012 
..................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar