söndag 27 juli 2014

Nu bär det av igen

Strax ger sig blogMadame ut på en liten tripp igen. Och det betyder att det blir magert med inlägg i bloggen ...
- Åhhhh så tråkigt, tänker du nu.
Jovisst det förstår jag. Men det blir ju desto roligare när jag är tillbaka igen ... på ONSDAG! Och det kommer att finnas inlägg både i morgon och på tisdag i alla fall ... fast inte nåra trevliga bilder eller epistlar ... det är hopplöst via mobilen. MEN det finns alltid länkar till tidigare inlägg från 2013 och 2012!!! Och dem kan du ju alltid njuta av!

Får väl ta med en liten bild på vad som inhandlades hos Johan Engberg på Ankikladan, som jag skrev om igår, i alla fall. Det blev inte den fantastiska byrån ... den får jag drömma om. Det blev en Nalle till Nalle!



Fast Nalle själv tyckte det var mycket roligare att spana på sin älskade Bollis!

- Den är MIN, bara MIN!!!
.............................................................
I bloggen 27 juli, 2013 
I bloggen 27 juli, 2012 
.............................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar