torsdag 3 mars 2011

Ute i stora världen

Det vill säga till VARDAGSRUMMET!
Hej å hå, nu bar det av i den stora rosenkorgen ut från bananlådan bort från under-skrivbordets trygga mörker och iväg till nya domäner. Brasan var tänd och det var sååå varmt på mattan framför. Alla bäbisarna trivdes så gott i rosenkorgen och mamma Mia lade sig oxo tillrätta så det blev kvällsmat i rosenträdgården. Morbror Bus har hittills varit ganska reserverad mot de små, och visat väldig respekt på något avstånd, blev nu väldigt intresserad och en smula konfunderad för han har ju liksom abbonerat på rosenkorgen, och blev nu plötsligt mycket intresserad och försökte sig t o m på små lekutfall mot de små. Vänta bara ... jag misstänker att det dröjer inte länge förrän jag har 8 racerkatter i lekform ... tänka sig bara!
Det blir ett par extrabilder på Leonard Cohen, Leo. Han är i särklass störst, har störst mage, som han gärna visar upp, störst tassar, störst huvud och valkar både på armar o ben o mage ... detta kommer att bli en jätte-gose-nalle!!!
I rosenkorgen framför brasan
Jag är nästan över kanten. Jag VET att det finns massor där nere att upptäcka
Morbror Bus suktar efter SIN korg
Leonard Cohen
Matte säger att jag är en riktig nalle
Att sova på maten är det bästa jag vet
Mamma Mia vilar ut i mattes säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar