söndag 27 mars 2011

Åh, så roligt med besök!

Annelie och Eva och en trevlig dam från Trollhättan o en jobbkollega med sin mysiga familj från Lindome o en till kollega m sin sambo o s v ...  Och inte minst inte min goa granne-väninna som ser till de små när jag är borta på jobbet om dagarna! Tack för att du finns! Och så min dotter förståss, som är hos oss varje dag!!!
De här kizzarna blir såååå ompysslade o klappade o lekta med o burna o fått-sitta-i-knät (det där var en vild grammatisk nödlösning - men du förstår säkert). Ja, en sån social gemenskap med stora o små människor att vänja sig vid. Det kan bara bli världens gosigaste kizzar! Och dom ÄLSKAR det!
Jonatan skulle nog gärna krypa ner i rosenkorgen oxo ...
Mammas älskling, lilla Linda
Pappa hjälp! Hon RYMMER!
Kappi har hittat pappa, det var varmt o gott
Nalle är ju min bästa favorit
Så mjuk o go o rund ... tror jag stoppar honom i fickan
Annelie ser ut att vilja göra det samma ...
Favoriten Lisa hittade ett utmärkt knä hos Eva!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar