måndag 7 mars 2011

Bilder bäbisarna 2 veckor och 3 dagar gamla o Grattis till Lotta

FÖRST ETT STORT GRATTIS TILL
LOTTAS NYA BÄBISAR!!! UNDERBARA!!!

Första dan på jobbet efter matte-mamma-semestern! Hu, så ruskigt att lämna de små ... fast bara halva dan. Man skulle ha en webbkamera on line - så kunde man ha koll att ingen ramlade ur bananlådan eller så ... Har i alla fall fodrat in golvet mjukt runt ikring, så det så.
Och så blir det några kvällsbilder. De var väldig livliga i dag och kameran råkade vara inställd på sport-bilder (!), så det borde ha blivit kanonbilder ... men så är inte fallet. Får duga och bättring en annan dag.
Leonardo DiCaprio, Kappi
Visst har jag tjusiga morrhår!
Maaaaat mamma
Leonard Cohen, Nalle
Oj, nu hamnade jag visst uppochner  ...
Så här var mycket bättre
Liza Minelli, Lisa
Jag vet att jag är söööööt
Jättesöööööt
Liv Tyler, Liv
Fast jag är oxo sööööt
Nä, nu går jag på upptäcksfärd
Linda Evans, Rödluvan
Alltså, du förstår, det är faktiskt jag som är äldst - och klokast
och vågar gå omkring på nya ställen
och så har jag ju absolut snyggaste pälsen

3 kommentarer:

  1. Dom är helt underbara, alla i ditt gäng. Men Rödluvan är ju en klar favvo.....verkligen läcker i färgen. Kram och tack för grattishälsningen.

    SvaraRadera
  2. Hjälp vad de växer fort!! Men de är helt underbara allihop, fast du vet ju mina favoriter....har A bestämt sig ännu??// kram Mia/Bullen & Bella

    SvaraRadera
  3. hej Lena--undrbara kissar--Lis är min favorit..::) kram

    SvaraRadera