tisdag 17 januari 2012

17/1: Kappi växer

Den lille minstingen fingerdockan börjar bli en riktig liten tungviktare! 5,3 kg för en vecka sen... och ännu bara knappt 11 månader. Vad månde det bli ... en liten ELEFANT kanske???

Guuuu så fånig hon är matte ... Elefant??? Bus berättade för mig vad det är. Hon kan bara inte mena det ... väl? Hu så hemskt! Jag vill inte ha en lång näsa, som jag ska dricka vatten med o plocka upp saker med ... o jättestora öron!!! Domarna kommer ALDRIG att gilla mig mer. Å matte säger att det finns inget som heter Elefantbritter. Fast sen sa hon att det bara var "bildligt" talat det där med Elefant, och att jag inte skulle lyssna på Bus. Han bara ville skoja lite med mig ... jag ser nog att han ligger där bakom hörnet o fnissar åt mig ... Vänta bara, jag ska nog ge igen nån dag


Ja, om inte Kappi blir en elefant kanske han kan bli en KATTEFANT ...

oxoxoxoxoxoxoxo

2 kommentarer:

  1. Men HERREGUD!!!! Vad ger du dina katter????? Önskar ju förtvivlat att mina ville bli så stora ;) LiLo är väl tungviktarn nu och har gått om Bella både viktmässigt och storleksmässigt, men så är hon ju ett matvrak som smäller i sig allt och lite till ;)// Massor av kramar från oss till er

    SvaraRadera
  2. Kappi är verkligen stor och ståtlig, och så vacker. När jag var liten älskade jag svartvita katter och jag tycker fortfarande de är speciella. Kanske borde jag skaffa en vitfläckskatt...???
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera