fredag 9 augusti 2013

Löst! - Dag 38

Det blir ingen rapport från Utflykten i går! Kommer i morgon.
Så länge kan du ju grubbla på vad detta är som fastnade i kameran i går


Det är kanske solsommarens sista dag ... o blogMadame tänker ta vara på den ... UTE! Dessutom så fick Madame ett ryck och föll pladask för GP:s rare försäljare som brukar ringa mig så där varannan månad sen jag avslutade min prenumeration. Jag fick ett alldeles strålande erbjudande fredag - lördag - söndags - prenumeration! Har haft det tidigare oxo, men prismässigt var det hittills inget bra alternativ. Men NU blev det! Och därför kom den första tidningen i dag. Visst har jag saknat GP i sommar .... ibland ... det där med att varje dag lösa Sommarkrysset, Frukostflätan, alla Sudoku o andra klurigheter VARJE DAG .. Fast då hade det kanske inte blivit nån Sommarblogg VARJE DAG ...


LÖST!


Dagens katt-er
mammaMia o Bus
Bus har givit småkissarna ledigt från skolan i dag
på grund av vackert väder.
Och ägnar sig åt sin söta syster Mia
O lånar henne gärna sin tjocka goa svans som huvudkudde


........................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar