tisdag 30 oktober 2012

Lysande present!

Det var inte bara CAT-SHOW i helgen med utmärkelser o priser och många fina kissar och trevliga kattmänniskor. BlogMadame fick oxo en PRESENT! Som var en riktig ÖVERRASKNING! Av allas vår stammoder (dvs till våra kissekatter ... ) Lotta! Allt sedan Lotta började såga o fila o fick en ny bandsåg och då bland annat tillverkade sig en katt-lampa så har jag ööööönskat mig en sådan sååååå .....
OCH SÅ FICK JAG EN I PRESENT AV LOTTA I LÖRDAGS!
LYCKA!!!
Tack snälla goa Lotta!
Egentligen ska den hänga i hallen, men jag måste fixa lite där först. Så platsen är nu ovanför min öppna spis! Och den är så mysig, så varm o gul o sprider en sån lyckosam stämning runt omkring. Tyvärr lyser den oxo upp  en förarglig tapetskarv .... men den blundar vi för, och kissarna bryr sig absolut inte över en sån bagatell utan har nu börjat hoppa upp på spisen o ligger gärna i lampans sken o värme

* * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar