söndag 30 september 2012

Sommarminnen med Nalle

Sommarminnen i mina bildarkiv. Vad mycke man hittar!!! Som blogMadame ännu inte delat med sig av! Till exempel den där härliga eftermiddagen i min dotters trädgård tillsammans med en lycklig Nalle som får leka m sin matte o rusa omkring som en vilde på den härliga gräsmattan, lukta på blommorna, äta lite av grannens gräs och pröva på att klättra i träd ... fast det begriper sig inte Nalle på riktigt:
- Onödigt trams, varför upp i TRÄD? Verkar osäkert. Jag nöjer mig med köksskåpen och kylskåpet! Jag tycker bäst om att ha det lugnt o skönt, leka m matte, spana på fjärilar o flugor o mina kompisar grannkissarna och att sitta i gräset nedanför mitt rönnbärsträd o lukta på blommorna







- Vaddå ... prickig ... var det nån som hade synprickar ....

 Och nu är det bara 7 månader tills nästa härliga sommar ....
...........................................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar