torsdag 27 september 2012

10 000 besök!

HURRA!!!  TÅRTA!!!  FYRVERKERIER!!!


Det var kanske DU som blev den 10 000:ende besökaren på min enkla blogg!!! Jag startade den i början av förra året när det var dax för Mia att bli mammaMia. Här kommer en länk till den allra första sidan  i januari som jag tillägnade min älskade Cady >>>

Och här kommer en länk till den första sidan med mina egna bilder på kissarna med mammaMias stora mage. Och om vi har lyckan o turen med oss så blir det nya mage-bilder i höst!!!

Jag tackar alla flitiga besökare och blir extra lycklig när du lämnar ett litet avtryck och skriver en spontan kommentar emellanåt. Ibland är bloggen lite motsträvig när man har skrivit ... men ge inte upp! Du behöver bara skriva ditt namn eller en signatur som avsändare.
......................................................................................

1 kommentar: