onsdag 26 september 2012

Livsandarna börjar vakna ...

Tänk så det kan bli ... bara lite snuva ... OCH sen plötsligt SÅ SLÅS HELA SYSTEMET UT!!!! WAHHHHH SÅ RYSLIGT! Den käcka doktorn sjukskrev mig en vecka till med förmaningar att ta det lugnt ... Inga problem - orkar bara Ta det lugnt!
Det var ju ingen förlust att vara sjuk förra veckan - om man tänker på vädret. Det var ett HERRANS väder! Och jag vart säker på att det vart feberyrsel - NÄR DET ÅSKADE O BLIXTRADE som bara den en morgon ... Fick kolla med min dotter ... JO det var faktiskt så. Och sen kom det tropiska regnet och HAGEL. Och det lät så mycket så det tvingade upp blogMadame ur sängen med kameran till köksfönstret



 .............................................................................

Och alla kissarna har oxo varit sjuka, sällskapssjuka, och gjort matte sällskap i bädden!


 ...................................................
Bus har varit trogen på mattes fötter, fast ibland tyckte han att var det gott att få vara för sig själv o slippa trängas med de där småkissarna som vräkte sig hela tiden o stökade till bland alla filtar o täcken

- Här uppe på klösen är det lugnt o fint.
- Nu sover jag!
 - Och nu är jag vaken!
- Tur att matte mår bättre nu, så det blir lite ordning i huset igen!
.................................................................

1 kommentar:

  1. åh regn bilderna i kombination med knubbiga pälshögar av gos, blir lite sugen på att puss attackera mina som ligger i sängen och sover haha :)

    SvaraRadera