lördag 19 februari 2011

Mia ångrade sig!

Undret har skett!
Kl 15:00 fredag den 18 februari kom den första lilla kissekatten! Och sen blev det bara fler och fler ... 6 ursöta katter i regnbågens alla färger - helt underbart! Anneli, nybliven kattfarmor (Jonas, bäbisarnas pappa, matte) kom hem till mig lite senare och var en UNDERBAR hjälp och ett STORT STÖD med hela sin uppfödarerfarenhet och dessutom en sån härlig mjuk och go person. STORT TACK, Anneli! Kl 22:30 var den sista bäbisen klar. Alla kattungarna har var sin sida på min uppfödare, Lotta Wallins hemsida, Tawalli´s. Där uppdaterar vi kontinuerligt med information och bilder. Och jag kommer givetvis också att berätta mer om deras öden och äventyr hemma hos mig!
Så här såg det ut i dag på förmiddagen i "bäbislådan"

2 kommentarer:

  1. Grattis till de underbara små liven!! De är ju urgoa allihopa, men lilla Liv Taylor & Liza Minelli fick mitt hjärta att banka lite extra ;))// kramar från Mia---Tawalli´s Julian McMahon´s matte( pst..vi träffades hos Annelie när jag hämtade hem Bella)

    SvaraRadera
  2. Supergrattis till dina fina underverk!!! Dom är såååååååå fina!

    Stort LYCKA TILL med allt!

    Kramis/Nicole

    SvaraRadera