fredag 18 februari 2011

Inlägg från Mia själv

Mia:
Jag tänker INTE få några kattungar!
Det är vad alla tror. MEN jag trivs alldeles utmärkt med min stora mage. Jag älskar att äta den utmärkta lyxmaten jag blir serverad, att sova mycket, att växa: jag har siktet på att växa ikapp Bus. (matte tar redan fel på oss bakifrån! Ha ha ha!) Jag myser av att ha matte hemma hela tiden som går o pysslar med mig o med sitt medan jag strövar omkring, tittar lite på fåglarna, prövar olika sovplatser, retar katten med det långa håret, blir tvättad av Bus, tar en liten bit tonfiskisk eller ugnsbakad lax och så en liten vilopaus i solen i nya korgen från Lotta...
Matte:  SUCK!

1 kommentar:

  1. Så spännande Lena, jobbigt att vänta men jag förstår att Mia trivs som fisken i vattnet!!!

    Lycka till med allt

    Kram Nicole

    SvaraRadera