måndag 18 februari 2013

Två år! 18 februari 2011 - 2013

HIPP HIPP HURA!!!
FÖR
LINDA, KAPPI, NALLE
& syskonen
LIV/MISSAN OCH LIZA/LILO

Det blev måttligt firande i dag, fast lite extra mjukmatgodis blev det i alla fall.
Vem minns inte KALASET när de små fyllde 4 månader!!! Oj det var hejdundrande FEST

Ja tänk när de föddes de små liven ...
Så här har de utvecklats i degbunken på vågen

 FÖDD klFöd viktVikt febr 2013
Linda Evans15:00105g4 064g
Leonardo DiCaprio22:00105g6 120g
Leonard Cohen22:20112g6 180g

Jag minns den ljuva dagen
jag minns den som i går
när svetten rann
o nammaMia spann
när bäbisarna kom om varann.
Det önskar jag att vi får
igen nån gång i år...

Och särskilt GRATTIS till LiLo (Liza) som ska bli mamma snart!!! Hemma hos matte Mia!
..............................................................................................

3 kommentarer:

  1. Stort Grattis! Jisses vad tiden går.
    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!
    Så fina!
    Väger en del ser jag. I stil med min snart 4-årige Zlatan
    Kramar från Lena, Zlatan o Lisbet

    SvaraRadera