lördag 18 augusti 2012

Bus har gett upp hoppet...

... på mattes kreativitet vad gäller Månadsbilder! Och talar ut om detta:


- Hon fuskar! Det är vad hon gör. Använder samma gamla sommarbild .... bara suddar lite ... o lägger till lite .... å så får det vara bra med det. Jag vet nog varför! Hon bara tänker på den där Charles ute i trädgården. Och nu har det blivit flera stycken ... som hon springer ut o sniffar på HELA TIDEN! Vänta bara. Jag vet nog hur det går. En dag så VISSNAR Charles. Och vad ska hon då ta sig för??? DÅ kommer hon att börja ägna sig åt OSS igen!!! Åt MIG! Så att jag får var med på NYA bilder! Jag har så många bra idéer som jag ska prata med henne om ...

*BUSPÅBILD*BUSPÅBILD*BUSPÅBILD*
..................................................................................

1 kommentar:

  1. Ahhhhhh....äntligen kom den "riktiga" månadsbilden. Snyggt jobbat Lena....är allt lite avis. Kram

    SvaraRadera