tisdag 15 november 2011

Vintervarsel

Vad är det som flyger där borta ??? En hel flock! Tjocka små runda bollar i rött o vitt o svart!
DOMHERRAR (o damer oxo förmodar jag ... ). Sååå vackra - o sååå snabba. Omöjligt att hinna med med kameran ... och så är det bara två kvar ... oj oj oj ... o så långt borta. Borta hos grannen - 30 m bort. Det måste vara max vad min kamera klarar av när det gäller att hitta såna små. Bilden nedan är bara en bråkdel av orginalbilden. 


o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o

2 kommentarer:

  1. Visst är det härlig med fåglar. Jag har satt ut ett litet fågelhus precis utanför köksfönstret. Har tagit lite bilder, och katterna ÄLSKAR det. Sitter där och kvittrar ikapp :-)
    Kram
    ps.....Bra önskan till tomten...ska jag mé önska mig :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du tog jättebra bilder även utan teleobjektiv :)
    Kram

    SvaraRadera